8 Mart 2016 Salı


Burası Disneylandden bir kare. Herkes Elsa'nın buzdan şatosunda yaptığı o buzdan tavanı/avizeyi bilir. İşte bu o. Orada tam altında durdum. İzledim -tamam arada saçma sapan el kol hareketleriyle let it go söylemiş olabilirim-. O an gözyaşlarım da düşmüş olabilir gözlerimden. Şu an düştüğü gibi. Çünkü mutluyum. Bugün çok değer verdiğim/özlediğim/sevdiğim birine söz verdim. Onun için elimden geleni yapacağım. Bugün aradan geçen 30 gün sonra onunla geçirebildiğim 1 saat 15 dakikanın, onun/benim gözyaşlarımızın, haftalar sonra sıkıca sarılmamızın hakkını vereceğim. Çünkü onunla gurur duyuyorum. Ve onu çok seviyorum.

1 yorum:

  1. meraba ümitsiz panda hanım. yazılarınızı ailecek büyük bir merakla takip ediyoruz. Neden olduğunuı bilmiyorum fakat nedensiz bir biçimde yazılarınızı takip ediyorum lütfen bu yazılarınzın devamını getirirsiniz. ben bu yazının devamını getiremedim ondan dolayı siz iyi günler dilerim hanfendi.

    YanıtlaSil