2 Temmuz 2014 Çarşamba


Sevgili J,
Evde çok sıkılıyorum ya. Yaz tatilimin hiç bu kadar boş geçeceğini düşünmemiştim. Tamam, ders çalış diyebilirsin ki çalışmam gerek. Çalışıyorum da. Gerçekten. Bugün ilk defa sabah 8de kalkıp ders çalıştım. Matematikten sıkılınca psikoloji çalışıyorum :P Edebiyat ya da coğrafya çözmedim daha. Biliyorum ki unutacağım. Çözdüklerim de boşa gidecek.. O yüzden onları yaz sonuna bıraktım^^ Öyle işte.
Bilmezsin sen şimdi, bi meltem hoca var, animasyon bölüm başkanı kendisi. Beni gördükçe sarılıyor, yanaklarımı sıkıyor falan^^ Çok tatlı kadın ya :D Neyse, baya motive etti işte. Bir de şey farkettim. Biri blogu okusa benim kafayı İpekle bozduğumu, ineklediğimi falan düşünür muhtemelen. Halbuki alakam yok bu özelliklerle. Sadece 30 netten 85'e çıktım :P Ama gerisi gelmiyor... Neyse, aslında inek değilim. Hayatım boyunca hiç ekstra ders çalışmadım. Liseye kadar notlarım süperdi zaten. Lisede iki sene bi düştüm ama sonra akıllandım biraz :P Sosyal hayatıma gelince.. Bu sene tüm sosyalliğim Ipek Universitesi hocaları ve öğrencileri oldu :P Enes abi, çizim, yuvarlaklar, Frozen, bla bla bla. Dışardan şeker kız candy gibi görünsem de içimde bir recep ivedik, adeta bir kıro var. Var yani. Dışarı çıkıyor bazen. Durdurmuyorum da. Valla hiç öyle kibarcık olayım moduna girmedim. Neysem o olmaya çalıştım. -O DÖNEMİ SAYMAZSAK- Kafenin ortasında patates kızartmasını elimle yemişliğim var mesela, Ipege kaç kez iki çorabım da farklı bir şekilde gittim hatırlamıyorum :P Ha bir de millete bunu anlatınca beni pasaklı sanıyorlar. O kadar da değilim. Bazen bilerek yapıyorum hatta. Önemli olan birilerini güldürebilmek değil mi?
Konu fazla mı kaydı ne? Seni özledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder