2 Temmuz 2014 Çarşamba

Dün İpek'teydim Elif'le. Sahne sanatları bölümüne bakmak istedi -ben ısrar etmedim asdf-.Taurus'ta buluştuk işte. Hemen önünden servis kalkıyordu zaten. İpekte danışmadaki bayan-ben rahatsızlandığımda yanımdaydı- beni tanıdı merhabalaştık. Arkadaşımı getirdiğimi, birkaç bölümü gezmek istediğimizi söyleyince arkadaki bayana "Bir öğrencimiz arkadaşını getirmiş ilgilenir misiniz?" diye seslendi. ÖĞRENCİMİZ??? JHSDGJKLMNVCXZXCVNKFGHKDFJHFKBN
Sonra ziyaretçi listesine ismimizi yazdık. Millet LYS puanını falan da yazmış tabi. Animasyon isteyen biri 325 almış. 45000. sıradaydı. Ben onlara bakarken arkadan iki kişi geldi danışmaya. Animasyon bölümünü merak etmişler. Mezunlardı galiba. Bi kıskandım falan. MİLLET HAYALİNİN PEŞİNDEN GİDİYOR BEN HALA PSİKOLOJİ ÇÖZEYİM. NEYSE. Tanıtım görevlisi önümüzde, üniversiteyi gezmeye başladık. 36764. kez gezdim falan. Neyse ki Elifin ilgisini çekti boşuna gitmemiş olduk. Kadın makettekileri anlatmaya çalışıyor ama beceremiyordu. Daha önce görmemiştim o kadını zaten. Bazı yerde eklemeler yaptım ona. :P
Kütüphaneye gittik. Kütüphane müdürü olduğunu düşündüğüm bir kadın hepimize kendini tanıttı. Hangi bölümleri istediğimizi sordu falan. "Daha önce geldiniz mi?" diye sordu. İçimden "Şaka mısın" diyesim geldi jshdskdjskdh "10. sınıftan beri nerdeyse her ay buradayım." dedim :P "O zaman hiç kütüphaneye gelmemişsin." dedi. "Hayır, aslında vaktimin çoğu burada geçiyor. Demek ki siz hiç yoktunuz." dedim. Kadının arkadaşları falan"Ooooooo" dedi sjshxjxhdjdhjd ya aslında böyle yazdığım gibi değik, konuşurken gülüyorduk :D
Sonra Elif'le en alt kata indik. Fuaye alanında Sinema Sanatları Fakültesi öğretim üyeleri tam kadro oradaydı. Salonları gezerken Meltem hocayı gördüm. Diğerleriyle oturuyorsu beni görünce kadın el salladı! Of yiyesim geliyor yaaaa ♥♥♥ Neyse, sonra Önder hocanın yanına gidip lafladık. Meltem Hoca arada bir bize bakıyor falan skdhkffj sonra onun yannına gittik zaten. Sandalyesinden indi bana sarıldı öptü :3 -ÇOK TATLI YAAAAAAAAAAA- Onunla da lafladık baya sonra kontenjanları sordum -.- O kontenjanların ben... neyse.
İşte böyle. Bir ipek maceram daha sona erdi böylece

Bİ KERE DE İPEĞE GİTTİĞİMDE GÜNÜM OLAYSIZ GEÇSİN.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder