12 Eylül 2014 Cuma

"Büyüklük" taslamak yakışmıyor sana. O egonu söndürür müsün lütfen? Cidden senden hoşlandığımı falan mı sandın? "Ben en iyisiyim" havaları neden? Nasıl böyle düşünebildin? Neyin kafasındasın?! Senden nefret etmeye zorluyorsun beni. Keşke nefret edebilseydim aslında. Keşke beni yanlış anlamasaydın. Keşke bu kadar erken önyargılı olmasaydın. Seninle iyi anlaşmaya çalıştığım, örnek aldığım, normal bi samimiyet kurmaya çalıştığım zamanlar yüzünden kendimden utanıyorum. O kadar utandım ki beni ne sandığını anlayınca. Seninle her konuşmaya çalışanı böyle mi anlıyorsun? Böyle mi tersliyorsun?Senden nefret etmek istiyorum. Ve senden nefret ediyorum. O kendini beğenmiş tavırlarını al ve defol. Lütfen. Böyle anlamasaydın olurdu belki. Içimde bi duygu büyürdü belki de. Zorla küçülttüğüm duygu.
Nefret ediyorum senden. Nefret ediyorum. Nefret ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder