20 Kasım 2015 Cuma

Patladım.
Belki de patlama değildi bu şey ama bilmiyorum. Yaşadığımın ilkiydi. Belki de değildi.
Düşünmüyorum işte. Görsem de eskisi gibi hissetmiyorum artık.
Umarım.
Hissetmemek istiyorum belki de..
Deniyorum.

Yine o boşluk var içimde.
Ama hayır.

O kapıyı açarsam girecek misin sanki?
Orada kalacak mısın peki?
Peki ya kapıyı açtığımda canavarlar çıkarsa ortaya?
Ya korkup yüzüne kapatırsam kapıyı?
Ne yaparım orada sıkışırsan? Ne yapacaksın?
Ya canavarlar saldırırsa sana?
İçimden çıkamayan canavarlarım.
Ya ölürsek ikimiz de?
Ya ölürsen? Ya ölürsem?
Ya da çoktan ölmüşümdür belki de.
Ya sonda değil de başlangıçtaysak peki?
Başlamak mı daha tehlikeli, başlamadan bitmesi mi?

Korkularım var evet. Korkuyorum. Ve bu korku buzdan duvarlar örüyor etrafıma. Çıkamıyorum.

2 yorum:

  1. Belki de çıkman gerekmiyordur? Belki de o korkudur seni ayakta tutan. seni capcanlı yapan? belkide korkundan korktuğun için bunları yazıyorsun. yada korkmamaktan korkuyorsun, belki korkmamaktan korktuğun için korkuyorsun. belki aslında korkmak bile istemiyorsun. belkide rahatlamak istiyorsun sadece...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yapmalıyım peki? Duvarlarımın ardında mı yaşayayım? Yoksa onları yıkayım mı? Korkumun iyi yanlarını mı göreyim yoksa tam tersini mi?

      Sil