26 Mart 2014 Çarşamba

Biliyorum biliyorum. Çok kırgınsın herkese, herşeye.. Ama lütfen beni biraz olsun dinle.
Hepimiz, herkes bir parça kırık, kırgındır. Ama aslında yapmamız gereken tek şey doğru parçaları nasıl seçeceğimizi bilmek ve yerleştirmek. Çok hata yapmış olabilirsin, hayattan bıkmış olabilirsin. Çok çabalamış ama başaramamış olabilirsin hatta tüm umudun kaybolmuş da olabilir. Ancak, her zaman en umutsuz anda bile bir şans doğar, senin için başarılı olamadığın bir olay belki de seni başarılı olacağın şeye götürüyordur? Tabiki başarısız ol da demiyorum ki elinden geleni de yapman gerek bazen.
Şöyle düşün. Her sabah, her yeni gün senin için bir şans. Hatanı düzeltmen için, tekrar denemek için, geçmişi geçmişte bırakman için, hayatını değiştirmen için..
Mutsuzsan, pişmansan, depresyondaysan ama "keşke birşeyler yapabilseydim" diyebiliyorsan, hayatında seni mutlu edecek değişiklikler yapmaktan çekinme. Kolay olacak demiyorum. Başta zor gelecek, ama buna değeceğini söyleyebilirim sana.
Sen inanılmazsın, harikasın. Bunun farkına var öncelikle. Bana inanmadığını tahmin edebiliyorum ama ciddiyim seni sen olduğun için seven birilerini bulacaksın. Kıyafetlerin, giyinişin, pijamaların, tarzın, hepsi çok güzel. Git aynaya bak, fotoğraf çek, yürüyüşe çık, gülümse insanlara. Ne kadar iyi arkadaşların olduğunu anlamak için kendine zaman tanı. Seni üzenleri hayatından çıkar ve hep dostlarınla ol. Seni iyi hissettirenlerle ol.
Kalbin mi kırıldı? Depresyonik şarkılar dinle, ağla, tutma kendini. Öyle ağla ki kendini gözyaşı havuzunda yüzerken bul. Ve en sonunda o havuzdan çık. Kendini rahatlamış hissedeceğine eminim. Söz veriyorum. 
Okulu sevmeye çalış. Biliyorum çok zor. Etrafa farklı bir gözle bak. Eminim farklı bir neden bulacaksın sevmek için.
Okula en büyük gülümsemeni götür. Tanımadıklarına bile gülümse. Farkında olmadan onların gününü de güzelleştirmiş olacaksın. Pasta yapın mesela arkadaşınla, sonra pastayı birbirinizin yüzüne fırlatın :D 
Müziğin sesini sonuna kadar aç ve ciğerlerinin patladığı hissedene kadar şarkı söyle. İstediğin kadar ye. Çünkü yine de çok güzelsin. Hayatını yaşa. Hedeflerini koy ve onları gerçekleştirmek için çalış. Diğerlerinin ne dediğini önemseme. Seni ne mutlu ediyorsa onu yap. İstersen bana mesaj at. Derdini dinleyebilirim. Gerçekten. Seni çok seviyorum♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder