31 Aralık 2013 Salı

Klasik bir yeni yıl mesajı olmasını istemediğim bir mesaj bu.
Bir yılı geride bırakmak sizin için ne ifade ediyor bilmiyorum ama benim için hiç bitmemiş gibi. Hep beklediğim, umutlandığım, -bolca- hüzünlendiğim, aşık olduğum ama sonra imkansız olduğunu anlayıp vazgeçtiğimi sandığım, gözyaşları içinde boğulduğum, sarılmaktan kollarımın ağrıdığı, kalbimin yine kırıldığı ve kalp kırdığım, gereğinden fazla suçlu hissettiğim, kimin ne olduğunu öğrendiğim ve fazlasıyla ders çıkardığım bir yıldı.
Artık bu yeni yıldan istediğim sadece huzur. Huzur istiyorum. Çok "bencilce" bir istekse üzgünüm ama bu sefer kendim için huzur isteme hakkı buluyorum. 
Unutmayın. Kim ne derse desin, hayal edebildiğiniz herşey gerçektir. Süperkahraman olduğunu hayal etmekten çekinme, oppanın karısı olduğunu hayal etmekten çekinme. Odanın kapısını kapatıp şarkı söylemeye devam et. Okulun ortasında fanlık yap. Ona onu sevdiğini söyle. Saçlarını fosforlu sarıya boya istersen ama kendin ol. Risk al. Duygularını rahatça yaşa. Çünkü her geçen yıl gibi bu yıl da geçecek. Şöyle şöyle yapacağım deme. Yap onu. Düşün, sorgula. Olgunlaşmaya çalışma. 
Hepinize iyi seneler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder