28 Ekim 2014 Salı

Şu son senemde sizi ve bu kaprislerinizi çekecek değilim. Kendi sorunlarım bana yetiyor. Bencilliğim için üzgünüm ama biraz anlayış rica ediyorum. Yargılamadan önce iki dakika kendinizi karşınızdakinin yerine koyun ve ondan sonra sosyal medyada bana atarlı paylaşım yapın. Nefret ediyorum ya. İlgi çekmeye çalışmanızdan nefret ediyorum. İnsanlara sadece sizinle ilgilenmeleri gerekirmiş gibi bakmanızdan nefret ediyorum. Sadece sizin derdiniz varmış gibi davranmanızdan nefret ediyorum. Yaşına göre davranmayanlardan nefret ediyorum. Haksızın haklının yerine geçmesinden nefret ediyorum. Bu seneden nefret ediyorum. Animasyon bölümü kontenjanının üç kişi olmasından nefret ediyorum. Limitten nefret ediyorum. Coğrafyadan nefret ediyorum. Denemede mal gibi soruları yanlış yapmaktan nefret ediyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder