21 Mayıs 2017 Pazar

Rüyamdaydın yine.
Bu seneki tüm rüyalarımı hatırlıyorum biliyor musun? Hep geliyorsun. Ben de rüyada olduğumu bilmiyormuşum gibi yapıp sarılıyorum sana. Sen hep yeni gelmiş gibi sevinçli oluyorsun çünkü. Bozmak istemiyorum. Bazen seninle aynı masada oluyoruz. Ve sen belli bir saatin gelince gidiyorsun. Genelde olduğu gibi.
Bazen aynı rüyayı görüyorum haftalar boyunca. Odamdayım mesela. Çizim yapıyorum, kafamı çevirdiğimde odamın kapısında buluyorum seni. Bir süre sonra rüyada olduğumu anlar anlamaz o masadan kalkıp sana koşmaya başladım. Daha fazla sarılabileyim diye.
Artık sana sarılınca "Rüya mısın yoksa gerçek misin?" diye soruyorum cevabını bilmeme rağmen. Beni iyice sarıp "Rüya" diyorsun gülümseyerek. Öyle bir söyledin ki bugün, sanki duymak istediğim cevap buymuş gibi. Bozmadım yine. Daha çok sarıldım sana. "Sevindim." dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder